"10 SEBAB KENAPA NARINAR MENJADI PILIHAN TERBAIK UNTUK ANDA BERBISNES"

"10 SEBAB KENAPA NARINAR MENJADI PILIHAN TERBAIK UNTUK ANDA BERBISNES"

 
Sudah menjadi kebiasaan dalam proses kehidupan sebagai usahawan apabila dah join macam-macam bisnes tapi akhirnya semua  tak jadi..
Pernah ke anda terfikir kenapa ianya berlaku?

Pemikiran pun semakin buntu. Setiap hari memikirkan apakah bisnes terbaik yang boleh dilakukan lagi-lagi di musim  Covid ini. Kadang-kadang banyak sangat berfikir sampai wujud rasa takut nak buat bisnes online sebab tak tahu produk apa yang terbaik, takut rugi, tiada modal dan banyak lagi!
 
Sampai satu tahap, langsung tak mulakan apa-apa bisnes. Sedangkan orang lain sudah kedepan dan lebih maju atas asbab niat untuk mulakan tadi..
Jangan berlengah lagi!
 
Mulakanlah langkah anda dengan sekecil-kecil tindakan.
Jangan bermimpi terlalu besar jika peluang untuk menjadi dropship pun anda gagal untuk mulakan.Kerana dari sinilah anda akan mula berusaha dan konsisten untuk mencapai impian!
 
Untuk mencari produk dan peluang yang terbaik, anda perlu bijak dalam menilai setiap nilai ilmu yang boleh bantu anda dalam meningkatkan nilai kehidupan . Tapi persoalannnya kenapa ramai yang memberi maklum balas bahawa Narinar juga menjadi pilihan yang paling terbaik untuk berbisnes?
 
 
 
 
 
 
 
Jom Saya Kongsikan 10 Sebab Kenapa Narinar Menjadi Pilihan Terbaik Untuk Anda Berbisnes?
 

1. Produk Aromaterapi Essential Oils Yang Semulajadi Dan Terbukti Mampu Memberikan Kehidupan Yang Lebih Berkualiti Kepada Pengguna

 

Narinar menyediakan produk Essential Oil Narinar yang semulajadi dan terbukti mampu memberikan kehidupan yang lebih berkualiti kepada pengguna. Narinar telah tersebar luas selama 5 tahun di pasaran . Jenama NARINAR kini terus dipercayai dan dikenali di seluruh Malaysia.  

 

2.  Produk High Demand dan Repeat Order Tinggi

 
Pelanggan membeli berulang-ulang kali dengan kerap kerana Essential Oil Narinar sangat jimat, harga yang mampu milik dan berkesan untuk kesihatan anak dan kegunaan seisi keluarga.
 
3. Untung Runcit Yang Sangat Berbaloi.
 
Tiada orang yang ingin bisnes saja-saja. Sudah pasti inginkan keuntungan yang berbaloi untuk menampung kehidupan seharian dan mencapai impian.  Narinar menyediakan produk yang  sangat memberi keuntungan yang berbaloi kepada pengedar mahupun penjual kerana harga yang diberikan kepada pembeli  sangat mampu milik dan harga yang diberikan kepada pengedar juga berbaloi. Ramai team Narinar yang berjaya sekarang dahulunya hanyalah suri rumah  yang menjana pendapatan daripada rumah sahaja.
 
4. Narinar Mempunyai Sistem Yang Sistematik, Pantas Dan Mudah Untuk Digunakan
 
Semua ejen berdaftar Narinar akan mempunyai ID Narinar yang tersendiri dan boleh akses masuk ke sistem MyNarinarBiz. Sistem ini sangat fleksibel dalam membantu semua ejen Narinar uruskan bisnes dengan lebih mudah, boleh menggunakan sistem pada bila-bila masa dan di mana-mana sahaja.
Segala rekod pembelian dan resit juga boleh terus didapati melalui sistem ini. Narinar juga menyediakan full set video cara guna sistem sebagai rujukan kepada semua squad.
 
5. Tak perlu simpan stok. Order hanya di hujung jari.
 
Dalam banyak-banyak bisnes, Narinar jugak yang paling BEST . Sebab Narinar memberi peluang dengan bermula dari dropship. Tak perlu simpan stok dan keluarkan modal beratus ratus. Semuanya diuruskan dihujung jari.Bisnes ini sangat membantu untuk tidak membebankan anda dengan stok yang menimbun tetapi tidak terjual.
 
 6. HQ Sediakan Marketing Tool Untuk Posting Setiap Hari
 
Semua Marketing dan  Copywriting Narinar sangat SUPERB!. Semua ejen tidak perlu pening untuk membuat posting apa setiap hari. Hanya perlu copy dan paste sahaja segala gambar dan copywriting yang HQ Narinar sediakan setiap hari. Automatik akan ada bakal pelanggan yang akan pm anda untuk tahu lebih lanjut.Yang penting andaperlu konsisten posting setiap hari.
 
 7Group Support Team 24 Jam Yang Awesome!
 
Narinar mempunyai team support 24 jam yang sangat luar biasa. Kerana bukan sahaja mempunyai group khas bersama leader malah juga group khas bersama Founder Narinar sendiri dan semua team seluruh Malaysia. Group ini sangat membantu semua team jika ada sebarang pertanyaan berkaitan dengan produk Narinar atau apa-apa sahaja persoalan. Group ini juga menjadi  medium untuk Narinar HQ mnyebarkan info-info penting tentang kelas training ,caoaching, event Narinar  yang disediakan buat semua Narinar Squad.
 
8. Coaching Dan Training Berterusan Setiap Minggu Dan Bulan Dari Leader-Leader Dan Juga Founders Yang Dah Buat 5-6 Angka Sebulan
 
HQ Narinar akan menyediakan sharing khas sekali setiap minggu dan training sebulan sekali untuk semua Narinar Squad menambah ilmu bisnes. Semua kelas coaching ini akan dilaksanakan di dalam group Khas FB Narinar Squad Elite. Semua video sesi sharing akan ada disimpan rapi di dalam group ini. Platform ini dapat membantu semua Narinar Squad untuk menuntut segala ilmu  secara ulangan pada bila-bila masa sahaja.
 
9. Product Handbook & Essential Oils 101 Video
 
Lagi menarik dan BEST apabila Narinar juga menyediakan full set info produk kepada semua Narinar Squad dan boleh dimuat turun bila-bila masa sahaja. Bukan sahaja produk katalog, malah video info produk juga lengkap Narinar sediakan beserta link untuk dapatkan info terperinci berkaitan produk Narinar. Narinar Squad boleh dapatkan semua info ini melalui sistem MyNarinarBiz.
 
10. Agent Starter Kit Termasuk 200+ Copywriting Untuk
Posting Di Media Social
 
Walaupun Narinar dah sediakan copwriting setiap hari.. TAPI Narinar sangat berbesar hati untuk tambah lagi ilmu bisnes kepada semua Narinar Squad. Semua ejen yang berdaftar juga automatik akan dapat agent starter kit termasuk 200+  copywriting sebagai panduan untuk semua Narinar Squad maju jaya pada masa akan datang. Ilmu ini sangat membantu semua team dalam apa jua bisnes yang dilakukan.
 
 
 
 
Anda juga ingin Narinar bantu untuk berjaya bersama Narinar?
Anda ingin melihat lebih banyak testimoni kejayaan team Narinar?
Boleh terus tekan link di bawah untuk lihat info lanjut ☟☟☟
 
 
https://www.facebook.com/groups/408483457052492
 
#narinarsquad
#usahawannarinar
#jomberjayabersamanarinar
 
Back to blog