Ada apa Dalam Sidrie dan Nighty Dream Blended Essential Oils?

Ada apa Dalam Sidrie dan Nighty Dream Blended Essential Oils?

NARINAR Sidrie dapat bantu tenangkan anak yang sedang memberontak. Bantuan anak tidur lewat setiap malam sangat diperlukan bila mommies perlu bekerja esok hari kan.

Titiskan 5-10 NARINAR Sidrie dalam 100-200ml air ke dalam Nanion dan pasang selama 6 jam semasa tidur malam bersama si comel.
Apa yang bantu bayi dan mommies tidur lena di waktu malam tu? Antara bahan-bahan dalam NARINAR Sidrie ialah

1. Bidara

Pohon bidara yang beberapa kali disebut dalam Al Quran dan hadis Nabi telah digunakan sejak berkurun lamanya. Terlalu banyak keistimewaanya. Dengan adanya bidara dalam NARINAR Sidrie, ia akan beri ketenangan fikiran dan seterusnya meningkatkan kualiti tidur.

Tak ketinggalan kehebatannya dalam menghalang gangguan jin dan makhluk halus terutamanya pada bayi dan kanak-kanak.

2. Lavender

Bunga yang boleh dilihat langsung di Cameron Highland, Pahang ini dapat mengurangkan radang saluran pernafasan. Ia akan beri mommies dan si comel tenang juga seimbangkan fizikal, mental dan emosi.

3. Epal Hijau

Krak kruk bunyi kunyah epal hijau dipagi hari. Selain menu diet yang ideal, epal hijau ini sebenarnya mampu hilangkan sakit kepala seperti migrain tau.

4. Chamomile

Bunga kecil putih kuning yang banyak di tanam di Eropah ini akan beri si comel tidur yang nyenyak. Mommies yang sibuk dengan kerja dipejabat dan tugasan di rumah akan rasa lebih tenang dengan bauan dari NARINAR Sidrie ini. Chamomile akan menghilangkan mood depresi mommies tu.

NARINAR Sidrie boleh didapati dalam bentuk roll on. Bawa Nighty Dream dalam beg semasa travel bersama si comel ya.

 

Back to blog