Apa Itu Narinar FT?

Apa Itu Narinar FT?

Kegunaan Utama Narinar FLUtherapy (FT) atau nama baru nya NARINAR FRANKIE: Membantu simptom awal Selsema, Batuk & Demam Si Comel.

Bagi mommies & daddies di luar sana yang masih tidak tahu apa itu Narinar FLUtherapy, meh sini nak kongsi sedikit apa itu Narinar FT ni.

Narinar FT adalah gabungan pati minyak gam arab, pudina, lavender, lemon diadun dengan minyak zaitun asli.

Narinar FT bantu melegakan selsema dan batuk terutama bagi bayi dan kanak-kanak yang tidak mampu mengeluarkan lebihan lendir sendiri dengan kaedah gabungan minyak pati tumbuhan asli & terapi urutan pada titik tertentu di badan si comel. 

Kehebatan gam arab yang terkandung dalam Narinar FT bantu melonggarkan kahak di samping meningkatkan imun sistem badan jika digunakan secara berterusan.

Tidak cukup dengan itu, lemon yang kaya dengan Vitamin C, juga bantu melegakan ketidakselesaan pernafasan.

Ianya mudah di gunakan, tidak perlu makan, hanya terapi urutan dan aroma segar mampu melegakan si comel mommies dan daddies sekalian. NARINAR FT yang selamat untuk bayi seawal usia 1 hari ini mesti anda miliki hari ini juga.

Nak tahu petua semula jadi untuk bayi bawah 2 tahun yang mula selsema, batuk dan demam tanpa perlu ambil ubat dulu? Klik SINI untuk tahu lebih lanjut. 

Nak dapatkan Narinar FT? Klik disini

Back to blog