BLENDED ESSENTIAL OIL YANG WAJIB ADA UNTUK SETIAP KELUARGA

BLENDED ESSENTIAL OIL YANG WAJIB ADA UNTUK SETIAP KELUARGA

 

 

Every family deserves a great essential oil experience. Bagi yang tahu mengenai kebaikan dan keberkesanan Essential Oil sangat setuju dengan pernyataan ini. Essential Oil secara keseluruhan memberi manfaat yang amat diperlukan oleh setiap individu termasuk juga setiap keluarga. Oleh itu, setiap keluarga berhak untuk mendapatkan pengalaman yang hebat dengan menggunakan NARINAR Essential Oil.

Kali ini, mari kita terokai 7 jenis NARINAR Blended Essential Oil yang wajib ada untuk setiap keluarga, bermula daripada keperluan anak-anak sehingga dewasa dan wanita:

 

1. NARINAR Frankie

NARINAR Frankie merupakan kelahiran pertama NARINAR diadun dengan 100 % Pure Natural Essential Oil iaitu Frankincense (Gam Arab), Myrhh, Lemon, Lavender, Peppermint & Minimal Carrier Oil.  Siri Aromaterapi kanak-kanak ini diadun bersama minimal carrier oil atau minyak pembawa 100% tumbuhan semula jadi bertujuan penggunaan terus pada kulit. 

Antara keistimewaan bahan- bahan tumbuhan semula jadi dalam NARINAR Frankie ialah:

  • Melonggarkan mukus secara semula jadi dengan teknik tepukan percussion/cupping.
  • Meningkatkan kesegaran tubuh badan. Gunakan ketika mandi dengan menitikkan beberapa titis NARINAR Frankie ke dalam baldi atau besen berisi air
  • Melegakan ketidakselesaan pernafasan dengan aroma yang menyegarkan. Titikkan NARINAR Frankie ke dalam NARINAR Ultrasonic Diffuser berisi air. 
  • Adunan tumbuhan semulajadinya menjadikan persekitaran mempunyai aroma lebih segar dan nyaman.

Sememangnya kelahiran pertama NARINAR ini menjadi antara Blended Essential Oil yang wajib dimiliki oleh setiap keluarga kerana kebaikan semulajadinya.

 

2. NARINAR Ellgrie

NARINAR Ellgrie merupakan adunan 100 % Pure Natural Essential Oil iaitu Serai Wangi, Halia, Lemon, Bidara, Peppermint & Minimal Carrier Oil. Ianya juga sudah diadun dengan minimal carrier oil atau minyak pembawa 100% tumbuhan semula jadi bertujuan penggunaan terus pada kulit.

Antara keistimewaan bahan- bahan tumbuhan semula jadi dalam NARINAR Ellgrie ialah:

  • Melegakan ketidakselesaan perut. Gunakan terapi urutan pada perut atau teknik Vitaflex pada tapak kaki.
  • Melegakan sakit kepala. Urutan boleh digunakan pada kawasan pelipis atau dahi.
  • Melindungi kulit dari gigitan serangga seperti nyamuk. Titikkan NARINAR Ellgrie ke dalam NARINAR Ultrasonic Diffuser untuk menghalang kehadiran serangga.
  • Adunan tumbuhan semulajadinya menjadikan persekitaran mempunyai aroma lebih segar dan nyaman.

NARINAR Ellgrie ini sememangnya amat diperlukan oleh setiap keluarga terutama ketika menyambut sambutan aidifitri ini. Dengan pelbagai santapan hidangan seperti ketupat, rendang, kuah kacang dan aneka kuih raya boleh mendatangkan ketidakselesaan pada perut anda. Sebab itu, NARINAR Ellgrie wajib ada untuk setiap keluarga.

 

3. NARINAR Sidrie

NARINAR Sidrie merupakan adunan 100% Pure Natural Essential Oil iaitu Chamomile, Lavender, Frankincense, Bidara, Epal Hijau, Sandalwood, Oren & Minimal Carrier Oil. Ianya juga sudah diadun dengan minimal carrier oil atau minyak pembawa 100% tumbuhan semula jadi bertujuan penggunaan terus pada kulit.

Antara keistimewaan semula jadi bahan- bahan tumbuhan dalam NARINAR Sidrie ialah:

  • Melegakan sakit kepala serta menyeimbangkan emosi. Urutan boleh digunakan pada titik Vitaflex dan kawasan pelipis atau dahi.
  • Meningkatkan kualiti tidur kerana bau aromanya yang menenangkan. Titikkan Narinar Sidrie ke dalam NARINAR Ultrasonic Diffuser berisi air.
  • Menyihatkan rambut. Jadikan Narinar Sidrie sebagai minyak rambut. Kandungan Lavender dalam NARINAR Sidrie ini membantu untuk pertumbuhan rambut.
  • Melegakan rasa mual dan loya dengan menggunakan teknik deep-inhale.

NARINAR Sidrie sangat membantu para ibu untuk menidurkan anak-anak mereka terutamanya pada waktu malam dengan persekitaran yang segar dan nyaman. Anak tidak meragam, para ibu pun dapat merehatkan diri.

 

4. NARINAR Claritie

NARINAR Claritie merupakan adunan 100% Pure Natural Essential Oil iaitu Chamomile, Sandalwood, Frankincense, Helichrysum, Kaffir Lime, Bidara, Bergamot, Vetiver, Grapefruit & Minimal Carrier Oil. Ianya juga sudah diadun dengan minimal carrier oil atau minyak pembawa 100% tumbuhan semula jadi bertujuan penggunaan terus pada kulit.

Antara keistimewaan bahan- bahan tumbuhan semula jadi dalam NARINAR Claritie ialah:

  • Meningkatkan daya fokus ketika melakukan aktiviti. Gunakan teknik deep- inhale untuk menghidu aroma NARINAR Claritie.
  • Meningkatkan kreativiti ketika menyelesaikan satu- satu tugasan. Titikkan NARINAR Claritie ke dalam NARNAR Ultrasonic Diffuser berisi air.
  • Menjadikan persekitaran mempunyai aroma lebih segar dan nyaman.
  • Teman baik menemani pemanduan anda. Titikkan NARINAR Claritie ke dalam MODI (Mobile Diffuser) dan nikmati perjalanan jauh anda.

NARINAR Claritie wajib ada untuk setiap pelajar untuk memberikan fokus ketika sesi pembelajaran di samping menambah kreativiti dan tidak dilupakan para ibu bapa wajib memiliki NARINAR Claritie.

 

5. NARINAR O-Rangers

NARINAR O-Rangers merupakan adunan 100% Pure Natural Essential Oil iaitu Oren, Tea Tree, Kayu Manis, Cengkih, Marjoram & Minimal Carrier Oil. Ianya juga sudah diadun dengan minimal carrier oil atau minyak pembawa 100% tumbuhan semula jadi bertujuan penggunaan terus pada kulit.

Antara keistimewaan semula jadi bahan- bahan tumbuhan dalam NARINAR O-Rangers ialah:

  • Membersihkan persekitaran udara rumah. Titikkan NARINAR O-Rangers ke dalam NARINAR Ultrasonic Diffuser berisi air.
  • Meningkatkan  mood dengan aroma Oren yang segar dan wangi. Titikkan NARINAR O-Rangers ke dalam NARINAR Ultrasonic Diffuser berisi air.
  • Mengelakkan permukaan meja dan lantai rumah dari jangkitan kuman dan bakteria. Titikkan NARINAR O-Rangers ke dalam botol semburan air dan baldi berisi air untuk digunakan sebagai sabun lantai.
  • O-Rangers sebagai hand sanitizer semula jadi. Titikkan NARINAR O-Rangers ke dalam botol semburan air.

Ujian Microb Challenge telah dilakukan ke atas NARINAR O-Rangers dan terbukti ianya mampu membunuh 99% kuman dan bakteria. Gunakan NARINAR O-Rangers sebagai pelengkap kehidupan  keluarga anda dalam mendepani cabaran wabak Covid 19 ini.

 

6. NARINAR Rose Love

NARINAR Rose Love merupakan adunan 100 % Pure Natural Essential Oil iaitu Rose, Lavender, Bergamot, Grapefruit & Rose Geranium Leaf. Direka khas buat para ibu yang sibuk menguruskan keluarga dan wanita bekerjaya yang mempunyai pelbagai tugasan.

Antara keistimewaan bahan- bahan tumbuhan semualajadi dalam NARINAR Rose Love ialah:

  • Wanita sentiasa  Relax, Optimistik, Serene dan Energised (R.O.S.E).
  • Meningkatkan semangat dan emosi yang positif dengan aroma ros yang wangi. Gunakan teknik deep- inhale.
  • Meningkatkan  mood dengan aroma ros yang wangi. Titikkan NARINAR Rose Love ke dalam Narinar Ultrasonic Diffuser berisi air.
  • Wangian semula jadi ros sebagai minyak wangi.
  • Menyihatkan kulit wajah dan menaikkan seri  wajah. Titikkan NARINAR Rose Love ke dalam botol semburan air. Jadikan sebagai face mist.

NARINAR Rose Love wajib dimiliki oleh setiap wanita bagi memastikan keluarga anda sentiasa ceria dan teratur kerana kebahagian sebuah keluarga bermula daripada kebahagian seorang ibu.

 

7. NARINAR Deep Must-Cle

NARINAR Deep Must-Cle merupakan adunan 100 % Pure Natural Essential Oil iaitu Akar Angelica, Peppermint, Lada Hitam dan Chili Seed. Seharian menyelesaikan pelbagai tugasan menjadikan anggota badan seseorang mudah lenguh, sakit sendi atau sakit belakang terutamanya pekerja yang sentiasa menghadap komputer riba.

Antara keistimewaan bahan- bahan tumbuhan semulajadi dalam NARINAR Deep Must-Cle ialah:

  • Melegakan ketidakselesaan badan. Gunakan teknik urutan vitaflex untuk melegakan ketidakselesaan badan.
  • Mengurangkan keinginan merokok dengan teknik deep inhale.
  • Melegakan ketidakselesaan perut. Gunakan terapi urutan pada perut atau teknik Vitaflex pada tapak kaki.

Gunakan NARINAR Deep Must-Cle pada mana-mana bahagian anggota tubuh badan yang sakit dan urut secara perlahan-lahan. Dengan asbab menggunakan NARINAR Deep Must-Cle membantu juga para bapa dalam langkah untuk berhenti merokok. Sebab itu, NARINAR Deep Must-Cle wajib ada dalam setiap keluarga anda.

NARINAR amatlah teliti dan rasa bertanggungjawab untuk  memastikan setiap keluarga berhak mendapat manfaat daripada rangkaian NARINAR Blended Essential Oil. Tambah baik kualiti hidup anda bermula daripada keluarga anda, sejurus selepas itu mudah disebarkan pada semua orang di luar sana. 



Back to blog