Edisi Khas NARINAR ROSELOVE

Edisi Khas NARINAR ROSELOVE

 

ROSELOVE ialah formula terbaru NARINAR. Ia terdiri dari 4 bahan utama. Bahan-bahan ini telah dipilih tepat untuk berikan anda kestabilan emosi dengan menyeimbangkan hormon anda yang kadang-kala jadi kucar-kacir tu.

Barulah anda nampak lebih muda bila hidup kurang tekanan dan punya emosi positif yang tinggi kan?

Nak tahu kenapa bahan-bahan ini boleh ubah hidup mommies 360 darjah? Ini sebabnya

  1. Rose 

 Rose ni digunakan oleh orang Mesir untuk dapatkan kulit yang cantik. Dalam masa yang sama bunga ini akan menaikkan mood, mengurangkan kelesuan dan memberi keseimbangan emosi.

 

  1. Lavender

 Minyak pati lavender telah digunakan lebih dari 2,500 tahun yang lalu. Manfaat anti-depresi dan beri ketenangan tidak perlu disangkal lagi. Menurut kajian yang telah dilakukan pada tahun 2013, lavender digunakan untuk mengubati migraine, tekanan, gemuruh dan depresi.

 

  1. Grapefruit

 Aroma grapefruit yang beri kesegaran mampu kurangkan depresi. Buah yang kaya dengan antioksidan dan phytochemicals ini akan mengurangkan tekanan oksidatif.

 

  1. Bergamot

Minyak pati bergamot terkenal dengan minyak pati yang mampu meningkatkan keyakinan diri dan menaikkan mood. Bergamot juga terkenal untuk mengurangkan tekanan dan kebimbangan.

 

Apa kata wanita-wanita hebat ini tentang NARINAR ROSE LOVE? 

 

Rose memberi maksud Relax, Optimistik, Serene dan Energised. Campuran ini akan seimbangkan horman anda terutamanya selepas bersalin.

 

Titiskan 3-4 titis ROSE dalam Nanion dan pasang selama 3 jam. Kesegaran citus dari grapefruit dan bergamot mampu membangkitkan mood dan beri emosi positif yang tinggi. Wangian lembut dari Rose Geranium yang di import dari Afrika Selatan ini dan Lavender beri kesan relax dan menstabilkan emosi.

Selain itu, NARINAR ROSE LOVE juga sesuian untuk di gunakan terus pada kulit mulus mommy untuk dapatkan kesegaran segera, ketenangan, dan sebagai pelembap kulit semula jadi. 

Mommies akan rasa lebih optimistik sehingga tempoh berpantang itu mudah sahaja untuk anda lalui walaupun anak sulung.

Lengkapkan tempoh berpantang anda dengan ROSE, edisi khas dari NARINAR sekarang! 

 

KLIK SINI UNTUK DAPATKAN SEKARANG!     

 

Sangat sesuai di gunakan bersama NARINAR NANION DIFFUSER ROSE Edisi Terhad. 

 

 

 

 

Back to blog