ESSENTIAL OIL HALAL PERTAMA DI DUNIA

ESSENTIAL OIL HALAL PERTAMA DI DUNIA

SAH HALAL!

Halal bukan sahaja dari segi makanan dan minuman je tau tapi dari segi barangan yang kita pakai setiap hari macam sabun cuci lantai, sabun cuci baju, alat kosmetik, pakaian dan produk yang kita guna pada keluarga terutama bayi dan kanak-kanak.

 

 

Mencari yang halal itu adalah suatu kewajipan pada setiap muslim.

 

 

Jadi NARINAR yang dimiliki oleh 100% bumiputra Islam ni memang dah tahu kami ambil dari bunga dan tumbuhan yang halal tapi ada tak mommies yang ragu-ragu kehalalannya?
Nak rasa ragu-ragu tu memang patut sebagai langkah berjaga-jaga. Tapi lagi senang kalau kami dapat buktikan kan? Sebab NARINAR prihatin sangat isu ni kami hantar semua formula NARINAR pada makmal panel JAKIM iaitu HALVEC tau.

 

 

Ujian ini kami buat untuk membuktikan semua produk NARINAR adalah Halal dan tiada unsur haiwan khinzir (Porcein). Allhamdulillah memang terbukti dah formula yang kami gunakan halal dan bebas unsur porcein.

 

 

Jadi mulai hari ni semua produk NARINAR akan dilekatkan dengan 'Halal Certification' dari HALVEC iaitu panel makmal JAKIM. Tapi kalau esok mommies dapat yang tak de sticker ni jangan melatah pula ye.

 

 

Produk bersticker HALAL baru nak keluar kilang jadi belum lah sampai ke tangan mommies lagi. Walau apa pun mommies boleh gunakan NARINAR tanpa was-was kerana formula NARINAR memang halal pun dari dulu lagi.

 

 

Mimpi indah. Pasangkan NANION dengan Aromatherapy Sidrie ye malam ni. Terima kasih atas sokongan anda. #NARINARmilestone
 
NARINAR

A Solution For Loving Parents.

Back to blog