Kad Kredit Diterima!

Kad Kredit Diterima!

Asik kene tunggu hujung bulan untuk berikan yang terbaik untuk anak dan keluarga tercinta? Sekarang NARINAR sudah menerima kad kredit! Caranya mudah sahaja.

Langkah 1:

Pilih produk mengikut keperluan diri dan keluarga dalam tab Beli Produk

Langkah 2:

Lepas dah tahu apa nak beli. Klik Add To Cart macam yang tunjuk dengan anak panah merah tu.

Langkah 3:

 

Bahagian ni menunjukkan cart anda. Sama macam troli di pasaraya tu. Dalam kes ni ada Nanion Light Wood dan Aromatherapy Series. Kita panggil set Health Goal.

Kalau anda nak tambah set Safari Roll On tekan butang Continue Shopping. Bila dah pilih semua order untuk kawan-kawan dan family sebab nak dapat lebih free gift klik Check Out.

Langkah 4: 

Isikan semua details yang diperlukan macam dalam kotak merah tu. Isi dengan tepat tau nanti jiran pula yang dapat Nanion ni.

Kalau ada discount code, masukkan kat ruangan belah kanan tu dan tekan Apply. Nanti harga selepas discount akan keluar.

Dah betul semua maklumat, klik butang Continue to shipping method.

 Langkah 5:

Langkah ni anda diberi 2 pilihan. Sama ada bank transfer atau kad kredit. Sebab anda nak berikan yang terbaik untuk keluarga sekarang. Pilih PayPal.

 Langkah 6:

Langkah terakhir sebelum anda nikmati kesegaran haruman minyak pati bunga dan tumbuhan NARINAR, isikan maklumat kad kredit dan semak kembali alamat pengeposan.

Jika anda belum anda akaun PayPal, isikan sekali password dan tarikh lahir untuk pendaftaran akaun PayPal. Jangan risau maklumat kewangan anda selamat disimpan oleh PayPal.

Klik I agree yang dalam kotak kecil akhir sekali. Bila semua maklumat dah lengkap, klik Agree and Pay.

 

TAHNIAH!

Nanion akan sampai ke rumah anda dalam masa 2-3 hari bekerja. Selamat nikmati Nanion bersama keluarga tercinta. Apa itu Nanion? 

Back to blog