DENGAN 1 SEMBURAN KABUS SAJA ANDA BOLEH HILANGKAN RASA MENGANTUK KETIKA MEMANDU LAMA

DENGAN 1 SEMBURAN KABUS SAJA ANDA BOLEH HILANGKAN RASA MENGANTUK KETIKA MEMANDU LAMA

Tahukah anda kebanyakkan kemalangan kereta berlaku akibat daripada pemandu yang mengantuk? 

 

Tindakan memandu semasa mengantuk sememangnya mengundang bahaya bukan sahaja kepada pemandu itu sendiri, malah kepada pengguna jalan raya yang lain. Bayangkan dengan kelajuan yang maksimum anda tiba-tiba hilang kawalan? Ia sungguh membahayakan nyawa anda.

 

 

 

Kadar kemalangan yang semakin meningkat telah menggusarkan para pengguna jalan raya. NARINAR mengambil inisiatif untuk membantu para pemandu untuk kekal fokus dalam pemanduan dengan menghasilkan cara mengatasi rasa mengantuk ketika memandu. Produk Modi Diffuser berperanan untuk membantu anda untuk kekal fokus semasa memandu dan menghilangkan rasa mengantuk ketika memandu.

 

Bagaimana Modi Diffuser boleh membantu anda semasa di dalam kereta?

Sesuai dengan ciri-cirinya yang lebih kompak dan ringan serta mudah untuk dibawa ke mana-mana sahaja. Anda boleh pasangkan Modi bersama aroma terapi di dalam kereta untuk kesegaran dan ketenangan. Bau aroma terapi 100% ramuan tumbuh-tumbuhan asli dapat memberi bau yang menyegarkan melalui semburan kabus.

 

 

Hanya pasangkan dan titiskan aroma terapi Claritie untuk menikmati kesegaran bau ala-ala di pusat Spa untuk aroma yang lebih menyegarkan..ia juga boleh berfungsi sebagai perfume semulajadi di dalam kereta anda. Hanya cucukkan Modi pada powerbank@atau port kabel di dalam kereta anda untuk menghidupkannya.

 

 

Sesuai digunakan kepada mereka yang bekerja sebagai pemandu teksi, grab atau mereka yang sering memandu lama untuk ke pejabat menghadapi kesesakkan jalan raya.

 

Bagaimana hendak mendapatkannya?

Anda boleh layari www,narinar.com untuk membuat tempahan dan boleh hubungi konsultan kami di NARINAR.

Back to blog