Macam Mana Nak Milik NARINAR Hari Ini Juga?

Macam Mana Nak Milik NARINAR Hari Ini Juga?

NARINAR ialah siri aromaterapi yang harus anda miliki bila ada anak kecil di rumah atau semasa travel. Formula NARINAR ini dibuat khas untuk memudahkan ibubapa moden seperti anda.

Mudah tahap mana? Mudah tahap dewa tau. Masa tidur pun boleh boleh rawat anak.

Tak percaya?

Betul tak tipu. NARINAR ada 3 siri yang khusus untuk mommies moden macam anda. Tapi hari ni nak cerita 2 cara dulu iaitu urutan dan terapi aroma.

1. Urutan

Urutan merupakan cara yang sangat-sangat digalakkan. Sentuhan kulit anda dan anak menjadi resepi pengerat hubungan yang sering kita abaikan.

Dengan siri aromaterapi dari NARINAR, anda hanya perlu 2-3 titik sahaja untuk sesi urutan. Teknik urutan pula akan konsultan anda bantu sama ada melalui whatsapp atau video atau lagi best terus datang ke rumah anda.

Teknik urutan ini telah diguna pakai sejak beratus tahun lamanya. Teknik ini menjadi pilihan ibu bapa kerana ianya mudah dan sangat seronok dilakukan bersama si comel. Gabungan siri aromaterapi NARINAR dan teknik urutan ini kesan kelegaan sepantas 15 minit dapat dirasai.

 2. Terapi aroma

Betul ke aroma ini sebenarnya terapi? Sangat betul. Anda pernah rasa lapar bila bau makanan macam KFC? Anda pernah rasa berkeyakinan bila guna pewangi kegemaran?

Itulah bukti aroma sebenarnya mampu mengubah emosi anda dan sekaligus kesihatan anda. Dengan NARINAR kami mahu anda memaksimumkan fungsi siri aromaterapi yang kami telah formulakan. Formula ini kami cipta untuk kegunaan anda sekeluarga.

Selain terbukti selamat, ia juga dari bahan semulajadi dan harum pula tu. Kami hadirkan set ini dengan Nanion atau diffuser ultrasonik dari NARINAR. Ada 2 warna yang kami tawarkan iaitu Light Wood dan Dark Wood.

Pilihlah mana satu yang sesuai dengan susun atur ruang anda. Kedua-duanya mempunyai fungsi hebat untuk menyebarkan mikro minyak pati dan air ke udara. Selain melembabkan udara ia juga boleh dijadikan sebagai wangian rumah.

Dalam masa yang sama ia sebenarnya memberi kesihatan yang menyeluruh kepada anda sekeluarga semasa rehat. Pada waktu tidur, pasangkan sekali NANION di sebelah katil. Tetapan selama 6 jam boleh buat anda dan si comel bangun dengan bersemangat dan tersenyum riang.

Dah tak sabar nak memiliki Siri Aromaterapi dari NARINAR? Begini cara anda dapatkannya.

  1. Beli melalui website NARINAR. Di SINI
  2. Beli melalui konsultan dan Juruterapi NARINAR anda jika sebelum ini anda pernah dapatkan mana-mana produk NARINAR.
  3. Dapatkan Konsultasi PERCUMA Terapi mana yang sesuai untuk bayi dan seisi keluarga anda di SINI.
  4. Nak COD (Cash On Delivery) NARINAR berdekatan anda? Terus hubungi senarai Stokis kawasan anda di sini.

 

Tak sabar nak dengar feedback dari anda lepas tidur kembali lena. Jangan lupa scan QR Code bila dah dapat Set Aromaterapi ini ya.

Back to blog