NARINAR CAR DIFFUSER

NARINAR CAR DIFFUSER

 



Cuba anda bayangkan suasana pergi dan balik kerja yang sangat memenatkan dan buat anda rasa tertekan. Sebab utama ramai orang merungut antaranya terpaksa menghadap kesesakan lalu lintas belum tambah lagi sesetengah sikap pengguna jalan raya yang mementingkan diri, tidak bagi signal lampulah, yang tiba- tiba memotong laju dan macam- macam ragam pengguna jalan raya. 

Tolong sabar, jangan biarkan diri anda tertekan dengan sesuatu yang anda tidak boleh kawal. Pelbagai cara yang anda boleh lakukan ketika menghadap situasi sebegini. 

Antaranya, anda boleh tenangkan diri dengan mendengar sesuatu yang memotivasikan diri anda. Buka sahaja radio pilihan seperti SURIA FM ketika memandu, dengar celoteh dan perkongsian DJ radio yang menghiburkan pagi dan petang anda. Tambahan lagi, apabila dengar jingle Narinar bermain- main dicorong radio SURIA FM, pasti anda jumpa penyelesaian terbaik kepada masalah anda tadi.

Narinar Car Diffuser

Narinar Car Diffuser atau lebih dikenali sebagai MODI (Mobile Diffuser) boleh temani anda sepanjang perjalanan. Car diffuser ini sangat mudah, cepat dan selamat dikendalikan. MODI ini didatangkan dalam dua warna yang sangat menarik iaitu Elegant Black dan juga Rose Gold.

Antara keistimewaan lain Car Diffuser keluaran Narinar ialah:

Travel friendly.

MODI ini diireka khas untuk mudah dibawa ke mana-mana, anda hanya pasangkan wayar USB diffuser pada USB port kereta anda. Sangat mudahkan.

Perolehi manfaat Essential Oil di mana- mana.

Gunakan Narinar car diffuser, MODI bersama Narinar Essential Oil kegemaran anda. Narinar Claritie adalah pilihan yang tepat untuk temani pemanduan anda. Kandungan Essential Oil dalam Claritie seperti Frankincense, Helicrysum, Sandalwood, Chamomile yang sangat membantu untuk anda terus fokus dan tenang memandu.

Pewangi aromatik kereta anda

Selalunya ramai pemandu kenderaan yang menggunakan wangian sintetik untuk wangian kereta. Wangian sintetik mempunyai kandungan kimia yang boleh memberi kesan bahaya kepada sistem tubuh badan manusia. Anda tidak perlu gusar, gantikan sahaja wangian sintetik anda dengan menggunakan Essential Oil bersama MODI. Aroma essential oil yang menyegarkan, boleh membersihkan udara dalam kereta anda serta menghapuskan bakteria jika anda gunakan dengan O-Rangers.

Fleksibel

MODI ini sangat fleksibel bukan semata- mata untuk digunakan sebagai car diffuser, tetapi boleh temani anda di ruang meja pejabat. Gunakan bersama Narinar Rose Love pun sangat menarik untuk memastikan mood anda terutamanya para wanita sentiasa stabil dan tenang walaupun pelbagai cabaran yang datang. Jom tonton video di bawah kenapa MODI ini sangat fleksibel?

 

 

Narinar Car Diffuser tidak lain dan tidak bukan, MODI peneman anda sepanjang perjalanan. Selepas ini, nak travel lama pun tiada masalah untuk anda, MODI kan ada. Cepat, mudah dan selamat.

Mari tengok cara- cara menggunakan MODI sebagai car diffuser anda, boleh klik video tutorial di bawah:

 

Back to blog