KINI DENGAN 1 TERAPI, SAKIT SENDI & LENGUH BADAN BUKAN LAGI ALASAN UNTUK MELAKUKAN AKTIVITI HARIAN

KINI DENGAN 1 TERAPI, SAKIT SENDI & LENGUH BADAN BUKAN LAGI ALASAN UNTUK MELAKUKAN AKTIVITI HARIAN

Tahukah anda sakit sendi dan otot akan menyebabkan kita tidak selesa dan sukar melakukan aktiviti harian?

 

 

 

Sakit sendi dan lenguh badan sering berlaku pada mereka yang melakukan kerja berat. Contoh seperti kerja- kerja kampung. Mereka yang bekerja di pejabat dengan hanya duduk mengadap komputer juga kerap terdedah dengan lenguh badan. Sakit sendi juga boleh berlaku pada mereka yang aktif dalam sukan, Contoh berjogging dan berenang.

 

 

 

 

Anda harus mengambil serius akan kesan yang dialami. Jika dibiarkan anda sudah pasti akan trauma untuk melakukan sebahagian aktiviti berat lagi selepas ini.

 

 

Kepada anda yang sering sakit sendi dan otot, Narinar Deep Muscle adalah jawapan kepada masalah sakit sendi anda.  Kebaikan tumbuhan seperti cili, Peppermint, Lada Hitam dan Angelica Root dapat memberi kelegaan segera untuk mereka yang mengalami sakit sendi dan otot.

 

 

Tumbuhan semulajadi seperti Cili dan Lada Hitam, Dipercayai mempunyai khasiat dalam merawat otot serta tisu yang cedera akibat kekejangan, Kesakitan, Bengkak dan lebam. Selain itu ia juga dapat melancarkan peredaran darah.

 

 

Sapukan saja Deep Muscle oil pada mana-mana bahagian tubuh yang sakit dan urut secara perlahan-lahan. Anda pasti dapat merasakan kelegaan yang cepat.

Back to blog