Set Ramadan PKP

Set Ramadan PKP

Ibadah puasa adalah ibadah yang dinantikan oleh seluruh umat Islam kerana dengan ganjaran yang lumayan di kurniaan Allah. Oleh itu, semua islam di dunia berebut untuk dapatkan ganjaran dari Allah. Namun begitu, ibadah puasa memerlukan tenaga yang banyak. Sebab itu, Narinar ingin membantu anda untuk dapatkan kekal bertenaga, sihat fokus & tidur nyenyak sepanjang bulan Ramadhan yang mulia ini.
.

ESSENTIAL OIL FRANKIE

Gabungan pati minyak gam arab, pudina, lavender, lemon diadun dengan minyak zaitun asli menghasilkan Narinar FRANKIE/ FT.

Narinar Frankie mampu melegakan sistem penafasan dan juga meningkatkan sistem imunisasi. Gam Arab terutamanya meningkatkan sistem imunisasi dalam badan kita. Narinar Frankie boleh dijadikan langkah pencegahan untuk kita terutama untuk mengelakkan kita dari pergi ke tempat yang ramai orang untuk mengambil ubat seperti klinik dan hospital

Tambah waktu bulan puasa ni memang sesuai betul. Sebab kalau kita batuk , selsema, dan demam menyababkan kita akan jadi lagi mudah letih. Memang menganggu ibadah kita di bulan puasa.

 

 


ESSENTIAL OIL SIDRIE

Aroma yang menenangkan sangat sempurna untuk tidur yang berkualiti. Juga terbaik untuk menenangkan perasaan anak-anak dalam keadaan apa pun terutama dalam rumah sekarang ini.

Aroma epal hijau & bunga Chamomile yang diadun dalam Narinar Sidrie ini mampu melegakan pening kepala yang kronik dan menyeimbangkan emosi.

Pati minyak bidara dalam Narinar Sidrie ini pula meningkatkan kualiti tidur kerana baunya sungguh menenangkan.

Sangat mudah di bawa kemana-mana dan mudah di gunakan hanya dengan terapi urutan di titik tertentu dan aroma segar yang menenangkan.

Memang sangat sesuai untuk kita yang penat bekerja untuk dapatkan DEEP SLEEP untuk memudahkan bangun sahur. Selain itu boleh juga membantu anak-anak kita mudah tidur waktu siang. Selain membantu anak-anak meyimpan tenaga untuk jalani ibadah puasa, kita pus sempat menyiapkan kerja yang tertangguh.

 

 


ESSENTIAL OIL CLARITIE

Gabungan pati minyak 100% gam arab Frankincense, Bergamot, Helichrysum, Chamomile, Grapefruit, Kaffir Lime & Peppermint diadun dengan minyak Bidara asli menghasilkan Narinar Claritie. 

Aroma Narinar Claritie membantu anak dan keluarga anda kekal fokus dan mengurangkan mengantuk dengan kaedah aromaterapi dan terapi urutan. 

Semasa ramadhan perlukan daya fokus yang tinggi untuk melakukan kerja terutama sekarang ni kena buat kerja kat rumah. Dan untuk anak-anak pun sesuai untuk anak munmpukan tumpuan nak belajar di rumah.

 

Untuk dapatkan 3 botol Essential OIl Set PKP Puasa. 

KLIK LINK DI BAWAH SEKARANG!!!

-SET-PKP-PUASA-

 

Back to blog