SI COMEL PENGU MENDARAT DI MALAYSIA

SI COMEL PENGU MENDARAT DI MALAYSIA

Si comel Pengu mendarat di Malaysia! Mesti ramai terkejut dengan kehadiran si comel, cuba anda bayangkan Pengu berjalan terkedek-kedek menghampiri anda, rasa nak peluk sahaja kan?

Ramai yang tahu Pengu tinggal di negara beriklim sejuk dan bersalji, tetapi kenapa pula Pengu boleh mendarat di Malaysia yang beriklim panas dan lembap sepanjang tahun? 

Mari Narinar bawakan bayangan fantasi anda ke alam realiti dengan kemunculan khas Pengu Diffuser yang terbaru.

 Wah, apa yang menarik dengan Pengu Diffuser keluaran terbaru Narinar ini?

 Antara yang menarik ialah:

  • Pengu Diffuser mempunyai kapasiti air sebanyak 120 ml dan mampu mengharumkan kawasan seluas 15x20 kaki persegi, sangat sesuai untuk diletakkan di bilik tidur anak anda.
  • Berat si comel Pengu Diffuser ini hanya 350 gram sahaja, ringan dan mudah dibawa kemana sahaja.
  • Bahagian luar Pengu Diffuser diperbuat daripada rubber silicon yang selamat disentuh, digigit atau dipicit oleh kanak-kanak. Boleh juga dijadikan mainan anak anda kerana teksturnya yang lembut, smooth dan comel.
  • Pengu Diffuser ini mempunyai fungsi dual power supply dimana ia boleh dihidupkan dengan menggunakan kabel USB dan juga plug 3 pin menjadikannya mudah untuk digunakan walau dimana anda berada.
  • Nyalaan lampu Pengu Diffuser boleh berfungsi dalam dua keadaan melalui fungsi Dual mode night lamp. Apabila ditepuk, nyalaan lampu akan bertukar kepada ‘breathing mode’ seolah-olah Pengu sedang bernafas dan apabila ditepuk sekali lagi ianya akan bertukar kembali kepada “static mode”. Menarik kan?!
  • Pengu Diffuser mempunyai fungsi dual mist mode, iaitu continuous dan intermittent menjadikannya lebih fleksibel untuk digunakan sesuai dengan keperluan semasa anda.
  • Pengu Diffuser ini sangat mudah digunakan dan mudah untuk dijaga. Ia mampu bertahan sehingga 1-6 jam bergantung kepada pilihan mode.

 Anda dah tahu keistimewaan Pengu Diffuser ini, jom kita belajar pula bagaimana cara menggunakan Pengu Diffuser ni dengan menonton video tutorial di bawah. Sangat mudah untuk digunakan! :

Sepanjang musim PKP, anak- anak terpaksa menuntut ilmu melalui kelas atas talian, ada masa tertentu mesti anak-anak rasa lesu dan susah nak fokus. Solusinya, pasangkan si comel Pengu bersama Claritie, sebagai alternatif untuk anak anda kembali fokus. Pastinya, si comel Pengu peneman sepanjang hari. Anak ceria, mak ayah pun senang hati.

 

 

Back to blog